En sikker gourmetoplevelse på Ribehøj

Billede 2

I snart 90 år har Ribehøj skabt gourmetoplevelser i fantastiske omgivelser. I disse skønne omgivelser, havde Ribehøj i weekenden besøg af HjælpNU, da medarbejderne hos Ribehøj skulle have opfrisket deres førstehjælpskursus.

At vide hvad man skal gøre, når man f.eks. møder en person der er svimmel, måske er besvimet eller, måske endda skal have førstehjælp giver tryghed.

HjælpNu var i weekenden forbi Ribehøj, for at genopfriske medarbejdernes førstehjælpskursus ved hjertestop, ulykker og brud samt praktiske øvelser som alle tog udgangspunkt i dagligdagen på Ribehøj.

Carsten Kjær som er medejer af Ribehøj, og som også selv deltog på kurset, udtalte efter kurset, ”at det vigtigt for Ribehøj som virksomhed, at deres medarbejdere er klædt på at kunne håndtere eksempelvis livstruende situationer eller situationer hvor en gæst skulle få det dårligt”


”Det har været super fedt, både at få genopfrisket mine førstehjælpskompetencer og samtidig lært noget nyt, så vi som medarbejdere her på Ribehøj, kan give vores gæster en god og sikker oplevelse når de besøger hos”  fortalte Charlotte som er tjener på Ribehøj.

Carsten Møller udtalte endvidere, at ”at vi efter et så konstruktivt og berigende kursus afholdt af HjælpNu, så er vi på Ribehøj, meget bedre forbedret til eventuelle uforudsete situationer.”