Ønsker du en hjertestarter serviceaftale på én eller flere apparater?

Som ansvarlige virksomheder og organisationer skal vi alle tage ansvar for at beskytte vores medarbejdere og kunder mod uventede sundhedsmæssige nødsituationer. En af de mest alvorlige af disse er hjertestop. Hjertestartere er et af de vigtigste redskaber i vores kamp for at redde liv i tilfælde af hjertestop. Derfor er det vigtigt at have en pålidelig serviceaftale, der sikrer, at din hjertestarter fungerer optimalt i tilfælde af en nødsituation. Hos os tilbyder vi den bedste serviceaftale til hjertestartere, der kan hjælpe med at redde liv og give dig og dine medarbejdere den nødvendige tryghed.

Vi holder til i Esbjerg og omegn, men kører gerne i hele landet.

pic

Alle priser er ex moms

pic

Hvorfor vælge vores hjertestarter serviceaftale?

Med vores serviceaftale sikrer, at din hjertestarter altid fungerer optimalt og er klar til at redde liv, når det er nødvendigt. Her er nogle af fordelene ved vores serviceaftale:

  • Vi tilbyder en omfattende årlig service, der sikrer, at din hjertestarter fungerer optimalt og er klar til at bruge, hvis det bliver nødvendigt.
     
  • Vores team af certificerede teknikere vil udføre en grundig inspektion og vedligeholdelse af din hjertestarter og vil udskifte eventuelle defekte dele for at sikre, at den fungerer korrekt.
     
  • Vi vil sørge for at skifte batterier og elektroder i henhold til producentens anbefalinger, så din hjertestarter altid er klar til at bruge.
     
  • Vi tilbyder også en 24/7 hotline, hvor du kan ringe for at få teknisk support, hvis du har brug for det.
     
  • Vores serviceaftale dækker også eventuelle reparationer og udskiftning af defekte dele, så du ikke behøver at bekymre dig om ekstra omkostninger.
     
  • Vi tilbyder også kurser så dine medarbejdere kan blive komfortable med brugen af hjertestarteren, så kan du være sikker på, at de ved, hvad de skal gøre i tilfælde af en nødsituation.

Se yderligere information om hvad vores serviceaftale indebærer på skemaet til højre.

Hvordan fungerer vores serviceaftale?

Når du vælger vores serviceaftale, vil vores team af certificerede teknikere kontakte dig for at planlægge den årlige service af din hjertestarter. Vi vil derefter udføre en grundig inspektion og vedligeholdelse af jeres hjertestarter og udskifte eventuelle defekte dele som nævnt tidligere.

Få sammensat en serviceaftale i dag

Ønsker I en pålidelig serviceaftale til jeres hjertestarter, der giver jer tryghed og sikrer, at jeres hjertestarter altid fungerer optimalt, så kontakt os i dag. Vores team af certificerede teknikere står klar til at hjælpe jer med at finde den bedste løsning, der passer til jeres specifikke behov og krav. Vi er dedikerede til at hjælpe vores kunder med at beskytte deres medarbejdere og kunder mod hjertestop og andre sundhedsmæssige nødsituationer.

Så kontakt os i dag og lad os hjælpe jer med at finde den bedste serviceaftale til jeres hjertestarter. Vi vil sørge for, at I altid har den bedste beskyttelse, så I kan føle jer trygge i tilfælde af en nødsituation.

Har I nogle spørgsmål er I altid velkommen til at ringe på tlf. 60 220 112 eller skriv til os på e-mail kontakt@hjalpnu.dk.

Ønsker du en serviceaftale kan I udfylde formularen herunder. Så kontakter vi jer hurtigst muligt.